Image

Royal Dirkzwager


Royal Dirkzwager opereert als 130 jaar als maritieme informatieleverancier in de Rotterdamse Haven. Zij brengen scheepsbewegingen in kaart en zorgen voor efficiënte verwerking in de haven. Royal Dirkzwager fungeert als spin in het web en reikt een uitgebreide dienstverlening aan. Maar hoe behoud je je functie als belangrijke speler in een wereld die steeds meer digitaliseert en waar gratis tools makkelijk voor handen zijn?

TrendCult heeft middels de unieke 3M-methode eerst de kennis binnen Dirkzwager opgehaald door interviews uit te voeren. Vervolgens is de huidige en nieuwe dienstverlening van Dirkzwager voorgelegd aan (potentiële) klanten. Deze inzichten zijn vertaald naar strategie en marketing. En, niet onbelangrijk, de resultaten zijn teruggekoppeld naar (potentiële) klanten om hen meer te binden en betrokkenheid te creëren. Nog steeds werkt Dirkzwager samen met TrendCult om de resultaten om te zetten naar innovatieve concepten.

Meer weten over de 3M-methode?

Download onze whitepaper hier.