INSIGHTS

Insights

Grip op klanten en hen met excellente service en een passend dienstenpakket dienen is een uitdaging voor veel organisaties. Het begint met inzicht in wat klanten willen, wat zij verwachten en wat zij van jouw organisatie vinden. TrendCult biedt een spectrum aan mogelijkheden om inzichten te verzamelen en deze door te vertalen naar een actiegerichte aanpak. Ook medewerkers staan centraal: zij zijn immers de ruggengraat van je organisatie. Een enthousiaste medewerker zorgt immers voor enthousiaste klanten en dat kan alleen wanneer je echt weet wat er onder medewerkers leeft.

 

Design thinking


TrendCult werkt volgens de design thinking aanpak: Eerst de vraag doorgronden om vervolgens toe te werken naar een oplossing. Dit gebeurt in korte stappen met elke keer een beslismoment. Een scala aan kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden wordt ingezet om tot resultaten te komen.


Image

Toolkit

Focusgroepen

Interviews

Enquêtes

Workshops

Presentaties

Strategiesessies

Diensten

Concept insights

Co-creatie is een de pijler van deze tijd. Klant en merk krijgen een hechtere relatie en creëren een band. Nieuwe producten of diensten voorleggen aan je trouwe ambassadeurs of juist nog onwetende klanten kan erg zinvol zijn. Concept testing, al dan niet binnen een community, is de uitkomst.

Customer journey

De klantreis inzichtelijk maken leert je de klant beter kennen. De klantreis, ofwel customer journey, geeft je inzicht in welk pad de klant bewandelt. Zoom in op een specifiek proces of meer generiek de reis van nieuwe klant naar oud-klant. De touchpoints waar je op kan excelleren bieden houvast. Gecombineerd met de NPS, CES of andere relevante metrics. TrendCult brengt samen met jou de klantreis in kaart en meet deze op relevante touchpoints door.

Medewerker empowerment

Wanneer een organisatie groeit, krijgt ze met veel uitdagingen te maken. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat ze de aangenomen medewerkers blijft boeien en binden? TrendCult brengt op een unieke manier de organisatiedynamiek in kaart. Een methode die veel verder gaat dan het aloude medewerkertevredenheidsonderzoek.
Meer weten? Download onze whitepaper.

Behoefte- en activatieonderzoek

Behoeften van klanten en niet-klanten blijven vaak onder de radar. TrendCult haalt klantbehoeften en verwachtingen boven tafel en brengt in kaart hoe loyaal ze zijn en of ze de intentie hebben om klant te blijven. Daarnaast wordt onderzoek onder niet-klanten ingezet als marketingmiddel om hen (opnieuw) te activeren. Hoe we dat doen, leest u in onze whitepaper.

Whitepapers


Klant activatie onderzoek

Meer weten? Download onze whitepaper.


De dynamische organisatie

Meer weten? Download onze whitepaper.

Wij werken onder andere voor:

Berichtje achter laten?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

TrendCult biedt:

  • Maatwerk onderzoek
  • Professionele aanpak
  • Een ruim netwerk
  • Diversiteit van onderzoeksmethoden