Diensten
Wij verbinden de toekomst aan acties in het hier en nu
Framework van tijd
Drie basale tijdseenheden vormen ons framework: toen, nu en de toekomst. Trend onderzoek gaat over maatschappelijke verschuivingen door de tijd heen. We duiden huidige trends door het verleden te kennen. Toekomstdenken bouwt verder op trends, trends zijn het fundament voor meerdere toekomsten. Al onze inzichten worden gestaafd met kwalitatief onderzoek.
Kies je tijdseenheid:
In het hier en nu
Duik diep in de dagelijkse realiteit en behoeften van jouw doelgroep.
-
Ik wil mijn concept nieuw leven inblazen.
-
Ik wil weten of mijn innovatie of marketingcampagne aansluit bij de behoeften van mijn doelgroep.
Geen onderbuikgevoel, maar onderbouwd met kwalitatief onderzoek. Met NuWeten leer je de persoon achter de data kennen. We bieden waardevolle inzichten over het dagelijkse leven en de uitdagingen van jouw doelgroep. Ook testen we concepten op relevantie en impact. Inzichten zijn pas van waarde als je ermee aan de slag gaat, daarom blijft het niet bij een rapport dat in de la verdwijnt. In een workshop gaan inzichten presenteren en er acties aan hangen.