

Klant
NPO Innovatie
​
Dienst
ToekomstExpeditie
​Jaar
2024
​
Methoden
​
ToekomstExpeditie NPO
TrendCult heeft, in samenwerking met NPO Innovatie, een ToekomstExpeditie uitgevoerd. Het trendmagazine, Toekomstkijkers: Hoe nieuwe generaties media beleven en vormgeven, is hieruit ontstaan. Het biedt vier verfrissende toekomstperspectieven van de gebruikers (én makers) van morgen, die op zoek zijn naar een nieuwe balans tussen technologie en natuur. In een toekomst waarin technologie steeds dieper verweven raakt met ons dagelijks leven, groeit ook ons bewustzijn van de impact op het individu, de samenleving en de leefomgeving. Komende generaties zullen de balans tussen mens, technologie en natuur opnieuw vormgeven.
In dit trendmagazine ontdek je twaalf trends, vier toekomstperspectieven en talloze signalen van verandering die je helpen grip te krijgen op de toekomst van mediagedrag. Welke nieuwe behoeften ontstaan, en hoe kun je hier als organisatie op inspelen?